عاشقونه!

در قلمـــرو دلــ❤ـــــــ❤ـــــ❤ـــــــ

❤ قلبم را عصب کشى کردم ، دیگر نه از سردى نگاهى میلرزد و نه از گرمى آغوشى میتپد !❤

عاشقونه!

برای دوست داشتنت محتاج دیدنت نیستنم

 

اگر چه نگاهت ارامم میکند محتاج سخن گفتن با تو نیستم

 

اگر چه صدایت دلم را میلرزاند محتاج شانه به شانه بودنت نیستم

 

اگرچه برای تکیه کردن شانه ات محکم ترین

 

و قابل اطمینان ترین است

 

دوس دارم نگاهت کنم صدایت را بشنوم و به تو تکیه کنم

 

دوس دارم بدانی حتی اگر کنارم نباشی

 

باز هم نگاهت میکنم

 

صدایت را میشنوم و به تو تکیه میکنم

 

همیشه با منی

 

و همیشه با تو هستم

 

هر جا که باشی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:عکس عاشقانه,عکس گریه,عکس تنهایی,عکس جدایی,عکس رمانتیک, ] [ 21:22 ] [ فــاز غمـــــــ ❤ ــــــــ ] [ ]